Małe jest piękne, czyli kameralne przyjęcia weselne

Menu weselne
Jak skomponować ślubne menu?
12 kwietnia 2020
Wypożyczalnia sukien ślubnych Warszawa
Plusy i minusy wypożyczonej sukni ślubnej
27 kwietnia 2020

Kameralne przyjęcie ślubne

Przyjęcie weselne w kameralnej formie wymaga wielu przygotowań. Dopięte na ostatni guzik ma szansę zachwycić gości niespotykaną elegancją i pomysłowością.

Sprawdź jak z powodzeniem zorganizować wesele, w którym wezmą udział najbliższe osoby.

 

Wąskie grono gości na przyjęciu weselnym łatwiej potraktować wyjątkowo. Dlatego kluczowy jest wybór właściwej restauracji lub domu weselnego. Pomocą w podjęciu decyzji służą konsultanci ślubni. Ich wieloletnie doświadczenie na pewno pozwolą wytypować wysokiej klasy obiekt i zawrzeć korzystną umowę dla pary młodej.

Podpowiedzą też, jak sprawić, by ten dzień był dla wszystkich niezapomniany. Jednym z pomysłów jest przewiezienie gości do restauracji luksusowymi limuzynami, bryczkami lub samochodami w stylu retro.

Ze szczególną starannością warto też ułożyć ślubne menu. Na samym początku warto podać szampan. W karcie dań mogą znaleźć się też wyszukane potrawy. Imponujący może być także tort weselny oraz specjalne słodkie upominki wręczane na koniec przyjęcia gościom. – Na przyjęciu weselnym, w którym uczestniczyłam, bawiło się około 20 osób — mówi Ewa. – Jeszcze w jego trakcie wszyscy dostaliśmy wydrukowane zdjęcie pary młodej oraz wspólne wszystkich gości.

To była bardzo miła niespodzianka. Inną ciekawą pamiątką dla gości są też ślubne, muzyczne wideoklipy, przekazywane im podczas przyjęcia weselnego wraz z opakowaniem delikatnych makaroników.

 

Muzyczna oprawa wesela

Każdemu przyjęciu weselnemu, nawet jeśli nie wiąże się z długą, taneczną zabawą, towarzyszyć powinna dobra muzyka. W przypadku kameralnego uroczystego obiadu ciekawą propozycję stanowi kwartet smyczkowy. Muzyka klasyczna, także w wykonaniu solistów, z pewnością podkreśli wytworny charakter przyjęcia.

Organizacja mniejszych przyjęć weselnych angażuje więc także wiele czasu i sił. Dlatego warto powierzyć zadania organizacyjne konsultantom ślubnym, by wszystko odbyło się na najwyższym poziomie, bez niepotrzebnych sytuacji stresowych.

Wybory od serca — Długo z narzeczonym rozmawialiśmy o naszym ślubie. Zastanawialiśmy się, jakie mamy wizje i oczekiwania — opowiada Joanna. – Zdecydowaliśmy się na eleganckie przyjęcie bez oczepin i innych tradycyjne zabaw. Zaprosiliśmy 15 gości, ale w samej uroczystości w kościele wzięło jednak udział więcej osób.

Warto pamiętać, że o ceremonii w kościele lub w urzędzie stanu cywilnego można powiadomić szersze grono znajomych. Będzie to dla nich okazja do złożenia życzeń. – Nasz kolega z pracy rozdał nam powiadomienia o dacie i miejscu ślubu — wspomina Łukasz. — Z przyjemnością towarzyszyliśmy mu w tym ważnym momencie. Po jego powrocie z urlopu wspólnie wybraliśmy się do pubu uczcić uroczystość wraz ze wspólnymi znajomymi.

 

Czas i miejsce wesela

Ślubne przyjęcie nie zawsze musi rozpoczynać się w późnych godzinach popołudniowych. Zwłaszcza gdy jego scenariusz przewiduje udział mniejszej liczby osób, które nie będą hucznie bawiły się do białego rana. Wcześniej można rozpocząć imprezę na świeżym powietrzu. Piękne uroczystości zaślubin odbywają się w ciągu dnia w wielu malowniczych ogrodach. Popularność zyskują też pikniki nad jeziorem lub rzeką.

– Ślub został nam udzielony na pokładzie turystycznego statku. Tam też kelnerzy podali gościom wykwintny obiad, a po zakończonym rejsie rozpoczęła się zabawa w przystani portowej — dzieli się wspomnieniami Marta.

 

W blasku świec

Należy szczególnie zadbać o wystrój miejsca. W otwartej scenerii warto wykorzystać dekoracje kwiatowe oraz stworzyć nastrój za pomocą efektownego oświetlenia. Ślubny wieczór i noc rozświetlą wspaniale lampiony, lampki choinkowe, ozdobne świece lub ledowe kurtyny światła. Dekoracja samym światłem dzięki nowoczesnym technologiom daje także niepowtarzalny efekt w sali restauracyjnej.

Jednak, aby wszystko odbyło się w pięknej oprawie, trzeba włożyć w przygotowania odpowiedni wysiłek lub skorzystać z pomocy wedding plannera. Mniejsza liczba gości, nie oznacza mniej pracy!

Komentarze są wyłączone.